groeten uit de rimboe ;) - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu groeten uit de rimboe ;) - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

groeten uit de rimboe ;)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Franci

15 April 2008 | Vietnam, Can Tho

Halloootjes,

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :) :)

Zondag ben ik begonnen met het eerste project, engels les geven aan arme kinderen midden in de rimboe.

Dit beviel me heel erg goed,De kinderen waren lief en deden erg hun best om engels te leren. Al was de uitspraak echt slecht.

Daarna heb ik het vikingenspel met ze gedaan (geleerd in archeon).. met een paar lege plastic flessen en een paar kokosnoten of takken was het goed te doen. En ze vonden het heel erg leuk!

Maandag was ik een dagje vrij en heb lekker de hele dag bij het zwembad gelegen en daarna nog een massage genomen bij een spa..Heeeeeeel lekker.

Vanochtend was het al de bedoeling dat ik zou gaan werken maar ik voelde me toch niet helemaal lekker. Mn darmen moeten toch wennen aan het water uit de kraan hier. Word vaak gebruikt in ijsblokjes als je ergens wat gaat drinken.

De temperatuur stijgt hier met de dag.
Omdat het regenseizoen eraan komt word het steeds warmer. Ik hoorde laatst dat het 36 graden was. Het is moeilijk uit te houden want we moeten flinke stukken fietsen naar de projecten.

Vanavond ga k naar een disability school waar we les gaan geven aan doof stomme kinderen. Ben benieuwd hoe we dit gaan doen;)

Maargoed weer genoeg nieuws voor deze keer.

Heb naast de gekko's trouwens ook kennis gemaakt met reuze spinnen, kakkerlakken, reuze mieren en niet te vergeten muggen.

Ook nog ff wennen dus :)

Tot de volgende keer!!!!!


  • 15 April 2008 - 10:01

    Angelique:

    goed fran wat een wereld van verschil zeg..
    lijkt me een hele beleving
    maak je wel veel foto s?en erg leuk dat je ons zo goed op de hogte houd..
    dikke kus
    liekxxx

  • 15 April 2008 - 10:53

    Tanjaaaaa:

    hey!

    die insecten klinken niet echt aantrekkelijk:S heb je ze ook in je kamer?

    Kan me goed voorstellen dat je moet wennen aan de hitte en het water.

    doe rustig aan!:D

    xxxxxxxxxx

  • 15 April 2008 - 19:02

    Jan:

    Hoe geef je nou les aan blind doof stomme kinderren?

  • 16 April 2008 - 10:26

    Lin:

    Tjee, meis! Wat heb je al een hoop mee gemaakt! En dan te bedenken dat dit nog slechts het begin is van je reis.
    Leuk om te horen dat je het lesgeven zo leuk vond (...Snap je nu waarom ik er zo verslingerd aan ben geraakt, haha!??)
    Erg leuk dat je al gelijk een spel hebt georganiseerd. Heerlijk voor ze dat je gelijk zo je mouwen opstroopt!

    Maar dan die temperatuur! Niet te geloven! Ik koester onze schamele 16 graden als ik hoor dat je het met een dikke 20 graden meer doen! Help! Zal niet mee vallen om in die hitte actief dingen te ondernemen... Fietsen, lesgeven, spellen doen.. Franci: petje af meid! Een dagje zwembad had je volgens mij dubbel en dwars verdient!

    Zet 'm op daar!
    Groetjes, Linda.

    Wow, dat je gekko's hebt gezien! Gaaf!
    Ik moet het hier met een paar nep-exemplaren op de muur doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franci

Actief sinds 04 April 2008
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 40915

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 30 Mei 2015

Azie 2015

04 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Camino de Santiago

25 Maart 2014 - 29 Maart 2014

op reis...EN DIT KEER NIET ALLEEN! !

12 Oktober 2013 - 10 November 2013

It's time for Africa!

20 April 2013 - 20 Mei 2013

Brazilie 2013

06 Januari 2013 - 21 Januari 2013

Hongarije/Israel

02 November 2009 - 01 April 2010

5 maanden weg

10 April 2008 - 22 Mei 2008

Mijn eerste reis

15 September 2010 - 30 November -0001

Op zoek naar een baan in Australie

Landen bezocht: