Veilig aangekomen!!! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen!!! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Franci

11 April 2008 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoi hoi,

Hier mijn eerste berichtje, kunnen we meteen kijken of dit werkt.

Ik ben vanochtend na een lange reis aangekomen in Vietnam. 11,5 uur vliegen naar hong kong en daarna nog 3 naar vietnam.

Eenmaal aangekomen is de grootste shock nog de temperatuur. 32 graden celcius. Als het niet meer is.
Verder lijkt het land tot nu toe nog best wel op Thailand dus nog geen schokkende dingen tegen gekomen.

Nu ga ik een stukje lopen, kijken wat hier allemaal te doen valt.

Morgen met de bus en een bootje de rimboe in om me daar verder te vestigen.

Duzzzz nog niet echt boeiend nieuws..maarre alles gaat goed in ieder geval!!!!

• 11 April 2008 - 09:36

Anne:

Hey franci,

Jaaaaaa het werkt....Ik zal regelmatigop je blog kijken wat je allemaal uitspookt

Groet Anne.

• 11 April 2008 - 09:40

Je Paps:

Dit werkt fantastisch. Je bericht is goed overgekomen. Sterkte met de hitte. Hier kijken we uit naar wat hoger temperaturen maar 32 graden lijkt me inderdaad weer wat overdreven.

Met een bootje de rimboe is, klinkt wel erg romantisch. Lijkt me wel wat.
    Groetjes,
    Je paps

• 11 April 2008 - 11:13

Tanjaaaaa:

Ook ik heb je berichtje ontvangen! al had ik van jan vanmorgen al een sms gehad. Ik begreep dat dat niet werkt, wil je nog dat ik daar achteraan ga?

Ik ben blij dat alles goed gegaan is! heb je nog een beetje kunnen slapen in het vliegtuig? Ik heb veel aan je gedacht!

maar wat gaaf! je gaat echt in de rimboe werken (ik krijg vast de groeten;)) ik ben heeeeeeel benieuwd naar je volgende verhalen!

dikke kus Tanja

• 11 April 2008 - 12:00

Linda:

Hoi Franci!
    Het werkt: je berichtje is door gekomen!
    Is je vliegreis goed verlopen? (Nog aan de Valeriaan-pilletjes gegaan, of was dat niet nodig?) Heb wel aan je gedacht hoor! Heel fijn om te horen dat je je bestemming al (bijna) bereikt hebt!
    Heb je je fototoestel nu nog op tijd bezorgd gekregen? Ik hoop het voor je!
    Nou meid, alvast heel veel plezier en succes toe gewenst. Geniet ervan, want zo'n ervaring als deze maak je misschien maar eens in je leven mee!
    Knuffel! Lin.

• 11 April 2008 - 12:50

Helen:

hoi
    leuk voor je dat alles zover goed gaat, ben benieuwd naar volgende berichten
    Groet Helen

• 11 April 2008 - 19:23

Lantern:

Hey Franci!!

Sjonge jonge..... Jij zit nu aan de andere kant van de wereld zeg :P Gaat dat snel :D

Suc6!!!

• 11 April 2008 - 19:51

Angelique:

he meis leuk zeg en hardstikke gaaf dat je dit doet..
    houd me maar goed op de hoogte en ik kijk nu al uit om je live weer te zien en je verhalen te horen..
    geniet ze..enne over een paar dagen gaan wij naar mexico dus ook 32 gradenlijkt mij heerlijk

denk aan je
    dikke kus en een vette knuffel

veel liefs liek

xxxxxx

• 11 April 2008 - 20:06

Alet:

Hoera, het werkt echt!. Succes in de rimboe...