Waar ben ik strax ? - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu Waar ben ik strax ? - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

Waar ben ik strax ?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Franci

01 Maart 1999 | Vietnam, Can Tho

Halloootjes!!

Hier weer een berichtje van jullie favoriete getalenteerde stokjes gebruikende loempia eter!!!!! :P

Natuurlijk heb ik nog een heleboel spannende verhalen te vertellen ;) maar wil natuurlijk ook nog wat bewaren voor thuis, dus bij deze even wat praktische informatie.

Nog 1 dagje Can tho en dan vertrek ik via Ho Chi Minh City naar Da Nang.

Voor de bezorgde mensen thuis:

Woensdag 14-5 vertrek ik om 10.00 richting Ho Chi Minh City met de bus waar ik rond een uur of 15.00 aam zal komen.
Vanuit daar neem ik een taxi naar het vliegveld om om 19.50 naar Da Nang te vliegen.
Een uurtje later wordt ik in Da Nang opgehaald door een taxiservice van het hotel. quest house 34!!

Daar slaap ik een nachtje om de volgende dag met de bus ongeveer 2 uur (??) te rijden naar Hoi Ann.

Waar ik als het goed is zal blijven tot 20-5..hotel weet ik nog niet.

En de laatste 2 nachten in Ho Chi Minh City.

En wat praktische informatie voor mn welkomscomite ;) :

22 mei vlieg ik hier om 11.25 weg richting Hong Kong. Waar ik 8 uur op het vliegveld moet wachten om weer door te vliegen naar nederland waar ik om 6.50 aan zal komen op 23 mei!!(vluchtnummer: cx0271)
vroeg uit bed dus :P!!!

Maarre...ik hoorde dat het bij jullie supermooi weer is!!!! Nou hier plenst het de laatste dagen behoorlijk!!!!

Ik wist dat ik wat vergeten was:
MIJN PONCHO!! :P

Gelukkig hebben ze hier ook hele mooie :P.

Ik wens iedereen heeeeel veel plezier met het lekkere zonnetje in Nederland :) Geniet er lekker van!!

(als jullie maar niet bruiner worden dan ik :))

Heeeeeel veel liefs van mij.

• 13 Mei 2008 - 20:57

Linda:

Tjee, wat een reisschema's allemaal!
    Om duizelig van te worden!

Moest erg aan je denken nu er zo'n heftige aardbeving in China is geweest.
    Heb jij er nog wat van gevoeld?
    De kranten berichten dat het namelijk ook in de aangrenzende landen voelbaar was.

Jammer dat het bij jou zo regent! Hier is het inderdaad erg zomers. Volgens mij blijft dat tot vrijdag zo, dan komen er weer buien en onweer aan... Nog even genieten dus. Maar of wij hier bruier worden dan jij daar?
    Ik denk dat je dara niet bang voor hoeft te zijn hoor! Maar ja, ik ben geen fulltime zonaanbidder, haha!

Zet 'm op daar!
    Goed dat je nog een poncho heb gescoord!
    Knuffel!