dag 2 - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

22 Oktober 2010 | Australië, Gosford

Dag 2:
Vastbesloten om zo snel mogenlijk een baan te vinden ben ik naar Sydney gegaan. Ook al is het hier gaaf.. onafhankelijkheid is altijd beter!
Al snel kwam ik bij een uitzendbureau terecht voor backpackers, waar een hele aantrekkelijke vacature op me aan het wachten was!

Een kinderfotograaf gezocht.. die zou rondreizen door het hele land en niet langer dan 2 weken op 1 plek zou blijven..
Alles zou vergoed worden.. voedsel, acoomodatie en de reizen. Ook zou er een hoog uurloon tegenover staan en flinke bonussen..

Dit klonk allemaal superleuk en ik heb meteen gebeld. De mevrouw zei dat ik wel mocht komen proefdraaien.. maar daarvoor moest ik wel even naar Brisbane komen. ( 1 uur vliegen) en ik moest mijn eigen overnachtingen betalen. (wat hier alles behalve betaalbaar is).

Al snel had ik besloten dat dit precies is wat ik wil dus dat ik het er wel voor over had. In het ergste geval wordt ik niet aangenomen en moet ik weer terug vliegen.. jammer de pammer.
Toen ik de mevrouw terugbelde dat ik mijn vlucht gevonden had vertelde ze er nog wel even bij dat ik een zwarte broek, een wit overhemd en nette dichte schoenen aan moest trekken!
- zie dat maar allemaal is te vinden voor een betaalbare prijs hier!

Al met al zouden de kosten zo hoog worden..voor alleen een sollicitatie dat ik besloten heb af te haken. Er zijn een heleboel banen te vinden dus dat komt wel goed!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franci

Actief sinds 04 April 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 40987

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 30 Mei 2015

Azie 2015

04 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Camino de Santiago

25 Maart 2014 - 29 Maart 2014

op reis...EN DIT KEER NIET ALLEEN! !

12 Oktober 2013 - 10 November 2013

It's time for Africa!

20 April 2013 - 20 Mei 2013

Brazilie 2013

06 Januari 2013 - 21 Januari 2013

Hongarije/Israel

02 November 2009 - 01 April 2010

5 maanden weg

10 April 2008 - 22 Mei 2008

Mijn eerste reis

15 September 2010 - 30 November -0001

Op zoek naar een baan in Australie

Landen bezocht: