dag 2 - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

22 Oktober 2010 | Australië, Gosford

Dag 2:
Vastbesloten om zo snel mogenlijk een baan te vinden ben ik naar Sydney gegaan. Ook al is het hier gaaf.. onafhankelijkheid is altijd beter!
Al snel kwam ik bij een uitzendbureau terecht voor backpackers, waar een hele aantrekkelijke vacature op me aan het wachten was!

Een kinderfotograaf gezocht.. die zou rondreizen door het hele land en niet langer dan 2 weken op 1 plek zou blijven..
Alles zou vergoed worden.. voedsel, acoomodatie en de reizen. Ook zou er een hoog uurloon tegenover staan en flinke bonussen..

Dit klonk allemaal superleuk en ik heb meteen gebeld. De mevrouw zei dat ik wel mocht komen proefdraaien.. maar daarvoor moest ik wel even naar Brisbane komen. ( 1 uur vliegen) en ik moest mijn eigen overnachtingen betalen. (wat hier alles behalve betaalbaar is).

Al snel had ik besloten dat dit precies is wat ik wil dus dat ik het er wel voor over had. In het ergste geval wordt ik niet aangenomen en moet ik weer terug vliegen.. jammer de pammer.
Toen ik de mevrouw terugbelde dat ik mijn vlucht gevonden had vertelde ze er nog wel even bij dat ik een zwarte broek, een wit overhemd en nette dichte schoenen aan moest trekken!
- zie dat maar allemaal is te vinden voor een betaalbare prijs hier!

Al met al zouden de kosten zo hoog worden..voor alleen een sollicitatie dat ik besloten heb af te haken. Er zijn een heleboel banen te vinden dus dat komt wel goed!!