Dag 5 en vandaag - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu Dag 5 en vandaag - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

Dag 5 en vandaag

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

22 Oktober 2010 | Australië, Gosford

Gisteren heb ik de hele dag op een cursus gezeten. Een RSA (responsible service of alcohol).. Hiermee heb ik een certificaat behaald dat nodig is om achter een bar te werken in australie. Weet nog niet of ik dat wil maar het is altijd handig te hebben.
En staat lekker op je cv.

Vandaag.. heb ik een barcursus gedaan..ook een certificaat behaald en morgen ga k n certificaat behalen dat iets te maken heeft met gokken ofzow.

KORTOM

Ben nog heel erg bezig om vorm te geven en aan het zoeken van een baan. Maar ben goed op weg.
- geniet van ed natuur
- ik mis de backpackers wel heel erg dus denk dat ik binnekort ook verder ga reizen
- het weer wisselt heel erg.. van superhete zomerdagen tot dagen waarop het onweert.. hmm dat klinkt als Nederland..
- Mijn engels gaat goed.. mijn Australisch valt nog aan te werken.. ik versta er soms geen reed van wat ze allemaal zeggen.

Brea: 'i came home with a black eye'

Ik: 'Oh a black guy, what's his name?'

KNUFFFFF

• 22 Oktober 2010 - 06:32

T.Ria:

je bent heel goef en zeer verstandig bezig ,ga lekker door zo,is brian leuk?xxxxvan ons

• 22 Oktober 2010 - 09:28

Anne:

respect

• 24 Oktober 2010 - 19:50

Linda:

Hey Fran!
    Goed dat je je zo aan het voorbereiden bent! Nu de baan nog! Komt vast goed!
    Wie wil er nou niet zo'n lieve, avontuurlijke en gemotiveerde meid in zijn toko? Als je nog referenties zoekt, weet je me te vinden he? ;) Zet 'm op!!! Dikke knuf, Lin.
    Ps. Leuke foto's ook!

• 25 Oktober 2010 - 08:45

Goya&Callum:

Dankjewel!!!! voor je superleuke kaartje. Ik schrijf maar even want ondank dat de grote man al in groep3 zit vind hij het nog lastig om echt iets op te schrijven.

Ze waren echt heel erg verast. We zijn twee jaar geleden twee dagen met ze in Londen geweest en we hebben, op hun verzoek, een van de dagen het dubbeldekkernetwerk gevolgd. Dus je kaart was een schot in de roos.
    Leuk.

Geniet van je reis verder en succes met je zoektocht naar werk.
    Ik blijf je volgen.

Liefs,