Aangekomen in Tel Aviv! - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu Aangekomen in Tel Aviv! - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Tel Aviv!

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

07 Januari 2013 | Israel, Tel Aviv

En het is zover hoor!!! Ik ben eindelijk aangekomen in het (zoals ik het voor ogen had) romantische Tel Aviv.

De vlucht was erg leuk, had een gezellige - niet moordlustige - Hongaar naast me zitten waarmee de vlucht sneller ging dan verwacht. En we heel hard gelachen hebben om de luchtzakken door de storm.
Sowieso begint het begrip tijd een beetje te vervagen. Heerlijk is dat als je op reis bent. Het enige wat jammer is dit keer, is dat ik alle sights in Israel in 10 dagen moet / WIL proppen. Nu is het geen kwestie meer van het tellen van de uren, maar het tellen van de dagen.
Maar het plan de campagne begint al een beetje vorm te krijgen.

Bij de douane waren ze niet zo heel vriendelijk maar na een paar vragen goed beantwoord te hebben mocht ik gelukkig door. Had erger verwacht.

In de trein naar het juiste adres werd ik al door allerlei mensen geholpen en heb al zelfs afgesproken om samen met iemand Nazareth te gaan bezoeken!

Voor de ongeruste mensen onder ons : Gaza staat niet op het lijstje.

Inmiddels ben ik bij Dori aangekomen, een lekker ding dat ik in Australie ontmoet heb en al eerder mee gereisd heb. Hij is ontzettend gastvrij en net als ik obsessed door gezond eten. Dus mijn dag kan niet meer stuk.

Kortom: Israel heeft mijn hart nu al gestolen.. vind het hier nu al echt te gek!!!!!!!!!! (en nee dat komt niet door al die leuke mannen hier..ok misschien een beetje)

knuffieeeeee