heaps fun - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu heaps fun - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

heaps fun

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

21 Oktober 2010 | Australië, Gosford

Australie in 5 dagen...

Mijn 5de dag in australie en er is al veel gebeurd. Ik had al van te voren afgesproken met een familie(die ik eerder had ontmoet in Bali) dat ik daarbij mocht verblijven om dingen op te starten hier in ozz, het vinden van een baan ed.

Deze familie: Brian (vaders) Chirlie (hippie moeders) Brea (de ideale dochter 19) en Kyle (niet slecht uitziende zoonlief 22) stond me al op te wachten op het vliegveld. Ik was helemaal kapot van de reis.. had een 8 uur durende overstap op melbourne!
Nu we toch in Sydney waren, wilden ze me wat laten zien... een strand... niet zomaar een strand maar een HEEL MOOI strand.. die bekend was omdat Paris Hilton daar wel eens komt. Een HEEL MOOI strand met eehm HELE MOOIE mensen.

Ineens drong het tot me door.. IK BEN IN AUSTRALIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

- een land waar ik nog helemaal niks vanaf weet en een heel jaar lang ga verblijven.. er is nog zoveel te ontdekken!!!
Azie is nu zon bekend gebied voor me dat niet veel me meer zal verbazen.. maar van Australie wordt ik helemaal hieperdepieper!!!!!!

Hierna zijn we over de beroemde brug gereden (hoe heettie ookalweer) en heb ik het operahuis gezien.. net als op tv!!!!

De rest van de rit richting Gosfor (daar waar ze wonen) heb ik geslapen.

De aankomst was erg verassend en maakte me weer helemaal hieperdepieper!! Ze hebben 2 paarden, 3 honden, een heleboel maffe kippen en niet te vergeten een zwembad!! (niet dat de temperatuur warm genoeg is om te zwemmen maar dat komt nog wel).

Dezelfde dag nog hebben ze me meegenomen naar een supermooi meer waar we oesters gegeten hebben..hmm lekker.

De rest van de avond heb ik moeten overgeven... hihi misschien iets TE enthousiast???

Ironisch...6 maanden in azie nergens last van en de eerste dag in Australie meteen ziek??

Anyway..het was een heerlijk welkom en iedereen is superlief voor me!

  • 21 Oktober 2010 - 12:54

    T..ria:

    lief,
    weer heerlijk om te lezen,en meteen ook niet verkeerd wat de familie betreft waar je bent, en de niet slecht uitziende zoon kyle.Tja,dat gaat echt een superjaar worden ik moet van oesters ook overgeven dus dat zit in de familie.Fijn dat het een superwarm welkom is geworden to now you is to love you natuurlijk.geniet er van dikke kus van ons LY

  • 21 Oktober 2010 - 20:01

    Linda:

    Ha Fran!
    Heerlijk dat je zo met je neus in de Australische boter bent gevallen! Geniet ervan meis!

    Elisa vroeg vandaag trouwens tijdens een autoritje:
    'Mama, als ik later groot ben mag ik dan ook naar Australie? Net als Franci?'

    Een aankomend reizigster, misschien!
    Knuffel, Lin.

  • 22 Oktober 2010 - 17:11

    Tim Hogenhout:

    Lieve Franci, wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, maar doe wel voorzchtig met het eten hoor! Doe maar geen kangaroe of zo. Dank je wel voor je lieve kaartje uit Londen. Je bent wel een echte globetrotter! Hier is alles goed, maar we missen je wel bij de vrijbuiters. Ondertussen is mijn zusje geboren op 23 september. Ze heet Sophie en ze is heel schattig. Ik geloof niet dat ik je een foto kan sturen via deze site, toch? Verder is vandaag de herfstvakantie begonnen, jippie!!!! Geniet maar van je avontuur, we houden je in de gaten. Dikke kus, ook van mijn pappa en mamma. Tim XXX

  • 23 Oktober 2010 - 04:28

    Franci:

    Een berichtje voor tim:

    Lief dat je wat van je laat horen.
    En gefeliciteerd met de geboorte van je zusje!

    Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
    Mijn email adres is francioverdevest@hotmail.com!

    knufff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franci

Actief sinds 04 April 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 40913

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 30 Mei 2015

Azie 2015

04 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Camino de Santiago

25 Maart 2014 - 29 Maart 2014

op reis...EN DIT KEER NIET ALLEEN! !

12 Oktober 2013 - 10 November 2013

It's time for Africa!

20 April 2013 - 20 Mei 2013

Brazilie 2013

06 Januari 2013 - 21 Januari 2013

Hongarije/Israel

02 November 2009 - 01 April 2010

5 maanden weg

10 April 2008 - 22 Mei 2008

Mijn eerste reis

15 September 2010 - 30 November -0001

Op zoek naar een baan in Australie

Landen bezocht: