Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Gosford, Australië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

22 Oktober 2010 | Australië, Gosford

Het aanvragen van een taxfile nr (een soort sofi nr), afspraak maken voor het openen van een bankrekening.. een cv vertalen in het engels..

Het is handig dat ik hulp heb hier!!!

Heb een barbaan aangeboden gekregen ergens in het westen van Australie via een facebook vriend. Na goed zoeken bleek het zon stadje te zijn die je navigatie systeem niet eens kan vinden dus hoe zou ik het moeten vinden??

Dag 4

Vandaag heeft Brian me mee uitgenomen kayakken door een prachtig natuurgebied!
Heb superveel mooie vogels gezien, papegaaien, kaketoes, pelikanen en een heleboel waarvan Brian me de naam wel kon vertellen maar die ik never nooit onthoud.
We zijn naar de Mc Donalds (ook wel uitgesproken als Maca's of McD's) gekayakd en hebben een burger gegeten en supergave vogels gevoerd.
Supermooie grote waterdragons gezien ook! Was indrukwekkend.

Hierna zijn we de jungle ingegaan met de honden. En op mijn vraag hoe het nou zat met de spinnen en slangen was het antwoord:
spinnen: doodtrappen
slangen: wegwezen

Natuurlijk had ik weer de nodige bloedzuigers in mijn schoenen maar ondanks dat was het een leuk tripje!

Brian kon me alle namen van de bomen vertellen.. hihi heb er alleen nix van onthouden.