2. een reddende engel - Reisverslag uit , van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu 2. een reddende engel - Reisverslag uit , van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

2. een reddende engel

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

19 Januari 2010 | ,

.... de keuze was een trekking van 2 dagen die een stuk goedkoper was, of een trekking van 4 dagen.

Ik had geen idee wat het precies was dus ik koos voor de kortere om maar wat geld te besparen tot de volgende pinautomaat.

Onze eerder ontmoette vrienden hadden inmiddels ook weer 2 nieuwe meiden ontmoet uit Oostenrijk.

Ik had nog niet met ze gepraat.Totdat een van de meiden aan me vroeg of ik de 2 of 4 dagen wilde doen.
Toen ik uitlegde dat ik geen visa had en niet zeker wist wanneer ik weer bij het volgende pinautomaat zou komen.. was het eerste wat ze zei..oh but i have a visa!!

Ze kende me nog geen 5 minuten en bood me al aan om geld te lenen..ongelooflijk lief!

Ik ben op dit aanbod ingegaan en ben met ze meegegaan de jungle in.
Maria, Eva, Caja, en 3 cambodiaanse gidsen die ons voedsel moesten dragen!

• 19 Januari 2010 - 18:24

Tante Ria:

lief, wat lief van dat meisje,beter dat aannemen dan lenen aan de polen toch?Heerlijk dat je je zo fijn en gelukkig voelt.De wereld is mooi he?Geniet ervan .
    kijk alweer uit naar je volgende belevenissen,knuf van mij

• 19 Januari 2010 - 20:07

Linda:

Ha Fran!

• 19 Januari 2010 - 20:13

Linda (vervolg):

Mmhh... Dat ging even niet goed. Nieuw berichtje, dan maar!

Leuk weer wat van je te horen! Gaaf dat je met dolfijnen hebt gezwommen! Of in ieder geval 'in de buurt van'! Waren er trouwens geen krokodillen daar?
    Wat een hoop busreizen maak je toch! Hele ervaring, zo'n ritje! Dat gaat hier wel anders en vlugger in zo'n klein landje! Fijn dat je toch nog geld kon lenen! Al snap ik maar al te goed waarom je daarover terughoudend zou zijn. Nou meis, genieten doe je volgens mij flink, als ik zo je verhalen lees. Dat is je gegund!

Veel plezier met 'de trekking'!
    Groetjes van ons!