Thuis in Maleisie - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu Thuis in Maleisie - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Franci Overdevest - WaarBenJij.nu

Thuis in Maleisie

Door: Franci Overdevest

Blijf op de hoogte en volg Franci

05 April 2010 | Maleisië, Miri

Al meer dan een week ben ik nu in Maleisie en ik moet zeggen dat ik hier de meest wilde en bizarre dingen heb meegemaakt!

Toen ik in Kuala Lumpur aankwam, hopend op een hostel met gezellige mensen werd mijn wens meteen vervuld.
De eerste seconde dat ik binnenkwam in het hostel werd ik al welkom geheten met een biertje.
Een aantal mensen pingelden wat op een gitaar, aan de muur hing overal kunst en de sfeer was rommelig en gezellig. Ik voelde me alweer helemaal thuis!
Al snel had ik nieuwe vrienden gemaakt waarmee k de stad bekeken heb, de twin towers en we zijn naar Alice in Wonderland gegaan.
Echt supergezellig!

Kuala lumpur is een grote stad met veel wolkenkrabbers en veel nationaliteiten. Ik vond het geweldig! En het allermooiste... geen opdringerige verkopers...je kon zomaar over de straat lopen zonder dat er verkopers aan je hingen.. HEERLIJK
Maargoed ik had nog 2 weken...en in Maleisie zelf is niet zo heel veel te beleven dus het was even twijfelen..
Zou ik voor de laatste 2 weekjes nog even naar India gaan?? Hmm dat was dan wel weer prijzig om naartoe te vliegen dus heb besloten om mijn laatste 2 weekjes in Maleisisch Borneo door te brengen. En dit bleek een goede keuze. (haha tot nu toe dan)

In Borneo aangekomen bleken er maar 2 andere mensen in het hostel te zitten waar ik aankwam. Tom en John.

Tom komt uit Nieuw Zeeland maar woont in "the states" en John komt uit "the states" maar woont in Korea.

Met hun heb ik de rest van de week samen gereisd..oerang oetangs gezien, weer eens bedreigd door een lading apen in een national park waar we een dag gewandeld hebben..ongelooflijk mooie natuur gezien.. en het allermooiste was het bezoek aan een longhouse.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Miri

Franci

Actief sinds 04 April 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 41006

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 30 Mei 2015

Azie 2015

04 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Camino de Santiago

25 Maart 2014 - 29 Maart 2014

op reis...EN DIT KEER NIET ALLEEN! !

12 Oktober 2013 - 10 November 2013

It's time for Africa!

20 April 2013 - 20 Mei 2013

Brazilie 2013

06 Januari 2013 - 21 Januari 2013

Hongarije/Israel

02 November 2009 - 01 April 2010

5 maanden weg

10 April 2008 - 22 Mei 2008

Mijn eerste reis

15 September 2010 - 30 November -0001

Op zoek naar een baan in Australie

Landen bezocht: